STICKY NOTE
Ni adalah sticky note..
Please scroll ke bawah untuk tengok entry yang baru..

REMINDER!
To our valued customer, please add khairuncraft@gmail.com in your email' s contact list. Nak elakkan email dari pihak kami masuk ke SPAM folder..
Yang dah pernah order, jika saya masih tidak reply, please check your SPAM folder ok!


ANNOUNCEMENT!
Kepada yang masih belum dapat order lagi, harap bersabar ya..Saya sedang berusaha menyiapkan order anda..Terima Kasih..
Order untuk handmade item, telah ditutup untuk sementara waktu..Kepada yang ada order tapi belum bayar atau belum diberi quotation price, saya terpaksa cancel sehingga diberitahu kelak..
HARAP MAAF..


.

Thursday, December 17, 2009

Keychain : Custom order..ayat panjang

Ha..ni lagi khas untuk adik saya..
Untuk promote Herbalife dia..

Nak promote jap..siapa nak tambah berat badan atau nak kuruskan badan,boleh la email saya..
Adik saya boleh bantu korang..dia akan coach korang sampai korang dapat berat yang diidamkan..CONFIRM!

Ni dia..
Have more ENERGY..Ask Me How!
    

Ni saya jahit tangan..jenuh jugak..bunga tu pun jahit tangan..pasni nak belajar sulam benang la..macam best je..hehe

Size : depends pada panjang ayat..
Price : RM 5.50 (MAX 20 huruf)
Setiap tambahan satu huruf,will be charge RM 0.10..

Yang ni, depan warna pink..
belakang warna merah..
Macam biasa,korang boleh request warna..

Boleh la lepas ni yang nak promote barangan korang..boleh guna cara ni..

Berminat?
email me ok!

No comments:

Post a Comment