STICKY NOTE
Ni adalah sticky note..
Please scroll ke bawah untuk tengok entry yang baru..

REMINDER!
To our valued customer, please add khairuncraft@gmail.com in your email' s contact list. Nak elakkan email dari pihak kami masuk ke SPAM folder..
Yang dah pernah order, jika saya masih tidak reply, please check your SPAM folder ok!


ANNOUNCEMENT!
Kepada yang masih belum dapat order lagi, harap bersabar ya..Saya sedang berusaha menyiapkan order anda..Terima Kasih..
Order untuk handmade item, telah ditutup untuk sementara waktu..Kepada yang ada order tapi belum bayar atau belum diberi quotation price, saya terpaksa cancel sehingga diberitahu kelak..
HARAP MAAF..


.

Monday, February 1, 2010

The Winner for KhairunCraft Giveaway!!

hai semua..
ni saya nak update pemenang untuk yang join KhairunCraft Giveaway
saya guna random.org untuk mengundi..
saya list kan semua 74 nombor yang mewakili boggers yang join.
Klik sini
The winners are......
.
.
.
.
.
.
.
1st Prize
Number 25
2nd Prize
Number 26
3rd Prize
Number 18
apa yang perlu dilakukan oleh PEMENANG
1. Sila pilih design dari example yang saya bagi untuk pemenang 1st prize, 2nd prize and 3rd prize..klik sini
2.Email ke khairuncraft@gmail.com dan tulis kat subject: [Giveaway]jangan lupa inform saya yang anda ni pemenang 1st prize, 2nd prize or 3rd prize..takut nama nickname dengan email tak sama..hehe
Email saya dalam tempoh tiga hari bermula 2 february until 4 february..kalau tidak, saya bagi hadiah tu kat org lain..hehe
ha..ni buktinya..
saya buat sekali je ok..memang takde unsur penipuan..hehe



TQ pada semua yang join..

2 comments:

  1. salam...
    horey... ct menang 2nd prize
    tima kasih bebanyak yer tuan tanah...

    ReplyDelete