STICKY NOTE
Ni adalah sticky note..
Please scroll ke bawah untuk tengok entry yang baru..

REMINDER!
To our valued customer, please add khairuncraft@gmail.com in your email' s contact list. Nak elakkan email dari pihak kami masuk ke SPAM folder..
Yang dah pernah order, jika saya masih tidak reply, please check your SPAM folder ok!


ANNOUNCEMENT!
Kepada yang masih belum dapat order lagi, harap bersabar ya..Saya sedang berusaha menyiapkan order anda..Terima Kasih..
Order untuk handmade item, telah ditutup untuk sementara waktu..Kepada yang ada order tapi belum bayar atau belum diberi quotation price, saya terpaksa cancel sehingga diberitahu kelak..
HARAP MAAF..


.

Friday, February 5, 2010

Pemenang baru untuk KhairunCraft Giveaway!!

Setelah menunggu email dari pemenang sampai 4 february semalam, hanya sorang sahaja yang masih tak email saya..iaitu peserta yang mendapat 1st prize = Lisa vs Khusairi

Oleh itu, saya terpaksa membatalkan hadiah yang patut beliau menang..
yang 2nd prize akan dapat 1st prize..
yang 3rd prize akan dapat 2nd prize..
dan yang no.4 dalam list rondom.org akan dapat 3rd prize..



pemenang terbaru untuk KhairunCraft Giveaway.

1st Prize
Number 26
26. siti nurkhijah


2nd Prize
Number 18
18. orkid desa


3rd prize
Number 11
11. Adobe Fonte
link di facebook


pemenang baru ini, sila email saya semula untuk memilih design anda.klik sini

TQVM

No comments:

Post a Comment